Äntligen!!

så har Jasmine och Pär kommit hem.. Dom kom hem i morse o det var sååå underbart när ja fick sällskap i sängen av mina älsklingar.. Jasmine skulle genast hålla handen o rulla senor men slocknade efter bara några minuter..*S* Så då fick ja passa på att snusa o pussa på henne....*S* Vi sov till halv elva.. Hur skönt som helst... *S*

Är nu på jobbet o jobbar tills imorgon bitti, åker då raka vägen till Ford verkstan o fixar till bilen sen är det raka vägen hem till min prinsessa o mysa med henne.. Är det fint väder imorgon så  ska ja åka iväg till Strömsund tror jag o bada.. Ja inte bara jag förstås utan även Pär och Jasmine.

Har även ett rum att städa när jag kommer hem. Ska städa Sebastians rum som ja lovade när han åkte förra veckan men det har lixom inte blivit av.. Jag har bara jobbat, ätit och sovit nu när jag varit solo..*S* Så d måste jag göra innan han kommer imorgon kväll... Men det ska nog gå bra det..*S*


Ha det bäst.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt att få vara hemma sjölv. Man kan behöva det ibland och så är det ju så mysigt när dom kommer hem igen. =) Hoppas du haft det bra på din barnlediga tid...



Kram Kram

2008-08-01 @ 08:30:07
URL: http://tijani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0