Måndag igen...

Jaha då var helgen över då.. O det är dax att börja jobba igen.. Fy fasen vad fort helgerna går o ändå är man bara hemma men det är rätt mkt som ska göras o tydligen så är hälften bara gjort.. Får sätta lite fart nu innan det är dax att åka på jobbet..

Eftersom det är måndag så ställde jag mig på vågen i morse men nu står jag tydligen still ett tag igen. Väger 64,5 KG.. Jag är hur nöjd som helst.. O döm om min förvåning när jag får på mig styvsonens jeans i strl 170... Så nu kan jag börja handla jeans lite billigare kanske..*S*

Näe nu är det läge för lunch men ha d bäst alla..


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan vad grym du är! :D

2008-01-07 @ 14:30:57
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0