Konstiga läkare....

finns det gott om... Var som sagt på akuten igår eftersom ja har så ont i magen. Fick vänta över 6 timmar innan ja fick träffa en läkare.. Hon klämde mig lite på magen o sa att jag hade magsår.. Har jag jävligt svårt att tro...  Jag tyckte hon var väldigt nervärderande ang min operation. O sa att man kan få magsår efter en sån här Bantningsoperation..... Visst det är en sån operation jag gjort men läkaren behöver inte säga det med lite spydighet i rösten.. Fick iaf ett recept på medicin som ja löste ut idag.. Det är mot SURA UPPSTÖTNINGAR OCH HALSBRÄNNA.... O det har jag ju INTE...

Ha det bäst...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men ååååååhhh! Vilken "tur" du hade som stötte på en sån där "stjärna". Snacka om pucko. Hur mår du nu då? Kram!

2008-01-10 @ 21:49:14
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej

Ja visst är det roligt när dom skriver ut piller på akuten, som man lika gärna kan köpa på ICA? Ja du får testa dom och se om det blir bättre. Har själv magkatar och inga sura uppstötningar eller halsbränna men vanliga piller mot det funkar.

Bantningsoperation? låter väldigt fräkt att uttrycka det så. Kärring

kram

2008-01-13 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0