Sista natten....

är det nu.. O farbrorn har inte somnat än... Jag däremot skulle verkligen inte ha nått emot att få sova.
Har haft en riktigt trevlig kväll.. Har precis blivit klar med mitt broderi så nu ska ja slutföra det andra.. O sen bara invänta dom 3 som ja beställde igår..*S*

Pratade med älsklingen förut ikväll.. O då hör ja Jasmine ropa. Mamma kom hem. Ååå vad ja saknar henne. Men hoppas att hon sover länge imorgon så ja kan gå o lägga mig ett par timmar när ja kommer hem. Fast d första ja ska göra imorgon är att se till så att Basse har klivit upp.. Men det har han nog. Får ja hoppas iaf..

Har ni gjort nått roligt i helgen då? Berätta gärna för mig.. *S*

Näe nu ska jag gå o titta på dumburken o hoppas att han somnar snart.. Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: ingrid

Hejsan!! Va roligt att läsa att de e fler i vår generation som gillar att brodera!! Jag tycker att det är en rolig grej!
Själv har man precis kommit hem från Härnösand. Har varit där på innevecka, lyssnat på seminarium och gjort tenta...urk!! // Kramar Ingrid

2008-02-22 @ 19:55:59
URL: http://bejga.blogg.se
Postat av: Sarah

Kom igen nu Linda! Uppdatera! Jag har ju gjort det :P. Kramar!

2008-02-25 @ 22:28:38
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman...

Ja, ta och uppdatera lite.
Jag hoppas allt är bra med er och lilltjejen...
När kommer du och hälsar på igen *S*?

Kram kram

2008-02-28 @ 20:02:01
URL: http://tiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0