Nattjobb hela helgen...

Jaha då var det fredag igen då.. Veckorna går alldeles för fort.. Hinner knappt med själv... Men nu är det fredag eftermiddag iaf o ja är på jobbet.. Jobbar natt hela helgen som det framgår av rubriken.. Rätt skönt faktiskt men det är bara å hoppas att ja får sova.. Imorgon ska Jasmine åka till farmor o sova där eftersom Pär ska ut o åka skoter med några jobbarkompisar.. Hoppas att det går bättre å sova där nu än d gjorde förra gången då farmor ringde mig på mobilen o berättar hur lessen Jasmine är så då var det bara att åka o hämta henne efter jobbet..

Väntar på att S ska komma förbi o hålla mig sällskap lite på jobbet. Ska även få låna hennes laddare till min mobil.. Har alldeles för lite ström i den för att den ska hålla hela natten.. Tur att det finns vänliga själar här i Lit..*S*

Har nyss ätit middag.. Hade med mig en ost och broccolisoppa.. Hur god som helst men ja fick bara i mig halva o sen var ja tvärmätt...Hihihi.. Känns fortfarande konstigt å bli mätt på så lite..

Har beställt kläder från HM idag.. Får se när det kommer då..

Ska till Pärs kusin E nått framöver oxå. Hon har städat sin garderob så då tänkte ja passa på å åka dit o se om ja gör nått fynd..*S* Blir billigare så..

Näe nu ska jag återgå till jobbet..
Men ha det bäst..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du e duktig du som orkar jobba nätter. Tror inte att jag skulle klara av det. Huvva.

2008-02-16 @ 22:04:47
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0