Fint väder

har det varit idag men det hann ja tyvärr inte njuta av.. Jag jobbade 7-16 o när ja kom hem var det middag o sen mys med familjen.. Pär har nyss åkt iväg o jobbat o ja ska försöka få prinsessan å sova.. Lär väl sluta som vanligt att ja oxå somnar..*S*

Imorgon ska jag iväg på HC o ta min B12 spruta... O tänkte även då passa på att visa upp Jasmine på Bvc.. Hon har fått några prickar på kroppen som ja inte vet vad det är... Men tänkte kanske att Majvor vet..
Sen lär ja nog åka iväg till svärmor en sväng o dricka lite kaffe. Är inget kul att vara hemma när Pär ligger o sover. Är inte så lätt att hålla Jasmine någorlunda tyst...*S*

Näe nu ska ja göra iordning Jasmine. Måste först hämta blöja o pyjamas sen lägger vi oss i sängen o bara myser.. Ja hon iaf.. Det gör så jäkla ont när hon rullar mina senor..*S* Men men om det får Jasmine å somna så är det bara å stå ut...Hihihi

Näe ha det bra allihopa...

O sen vill ja passa på att ge min kompis o hennes familj en bukett med .
Tänker på er.. O du vet att det är bara å höra av dig om du vill prata..

Kramar i massor till er alla...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för uppdateringen. Höll på att bita av mig fingrarna av frustration ;D

2008-02-11 @ 22:08:09
URL: http://sarahburstroms.blogg.se
Postat av: Cathrine

Inget svar får ja ?? =(

2008-02-11 @ 22:44:27
URL: http://www.snoalvens.se
Postat av: Cathrine

Det gör inget =)

Kram Kram

2008-02-13 @ 12:56:09
URL: http://www.snoalvens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0