Alla hjärtansdag..

är det idag... Är det då inte meningen att man ska få gulliga saker av sin sambo??? Jag hade iaf köpt ett jätte gulligt kort o sen serverade jag honom kaffe på säng... Men vad har jag fått?? Inget... Ja visst.. Vi åt middag på blå huset men när han kom med det förslaget att vi skulle äta där var för att vi skulle slippa laga mat.. Hade jag vetat att det var en romantisk middag så hade jag nog beställt in mer än en enkel hamburgare som ja bara kunde äta halva av...

Lite lessen e jag.. Känner mig inte ett dugg älskad o uppvaktad för fem öre.. Ska gå å sova nu o hoppas att ja känner mig bättre imorgon.. *snyftar lite*

Ha det bäst

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej stumpan !!

Då e vi 2 som känner oss oälskade =(

Kramar om

2008-02-14 @ 21:56:52
URL: http://www.snoalvens.se
Postat av: petra

stackars dig, jag brukar inte få ngt så jag blev jätteöverraskad när ha nkom hem med tårta o jättefina röda rosor :o

2008-02-15 @ 19:37:58
Postat av: Sarah

Alla stjärtans e inge vidars tycker jag. Har jag nog aldrig tyckt :/

2008-02-16 @ 22:03:33
URL: http://sarahburstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0