Tredje advent!!

Sitter på jobbet o njuter av en kopp varmt kaffe..
Imorse när jag åkte på jobbet så var det -20*burr* Så för en gångs skull så satte jag på mig täckbyxor, varm jacka, mössa o vantar.. Tror kroppen fick en chock att inte frysa.. När jag kom på jobbet så hade det sjunkit i grader så i Lit var det rena sommaren...*S* Där var det bara -15
Beanie THE HEART OF HOCKEY Sån snygg mössa har jag på mig nu för tiden...*S* Fan ser inte klok ut i mössa men vad ska man göra?? Vill ju inte frysa ju...

Kaos hemma just nu... Har ju sålt massa kläder på Tradera så nu står det DHL kartonger i köket o ytterliggare en stoooor kartong i sovrummet som ja ska sortera o göra klädpaket av... Måste ju sälja urväxta kläder för vi har inte plats för allt o det är ju inte så roligt att ha våra saker utspridda hos vänner och bekanta.. Så när jag slutar idag så måste jag åka på ICA både i Lit och Hammerdal och hämta mer kartonger.. Tur att DHL har bra priser nu i December...*S*

Näe nu ska jag försöka väcka farbrorn så har får i sig frukost o sen en dusch... Men ha det bäst så hörs vi senare...

Se hela bilden. Trevlig advent önskar jag er alla...

Lovar att lägga ut bilder sen från semester.. Har ett gäng som ja vill ha av syster oxå..*S*

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tina

oj vad mycket jag missat.. va faan uppdaterar inte min bloggkoll att du bloggat? mutter



Hoppas lilltjejen mår bättre, stackars liten att vara sjuk utomlands..alltså i värmen menar jag.



Kram

Tina



2008-12-15 @ 01:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0