Tillbaka till...

verkligheten...*suckar*
Fy fan vad det var kallt idag.. Kom ju till Sthlm igår o var ju lixom inne hela tiden men idag när vi klev av planet fick ja en smärre chock... Burr... Har ju varit van 19 grader när det var som kallast... Hihihi... Men vilken trevlig semester det var.. Visst lite missöden fick man räkna med men inga allvarliga.. Några fick lite för mycket innan för västen ett par tillfällen men det var ändå rätt lugnt...

Mamma fyllde ju 60 år när vi var på kanarieöarna och det var hur trevligt som helst på hennes födelsedag.. Vi åt på en restaurang/hotell som hette Playa Del Sol.. Jätte god mat o ja.. Jag kan verkligen inte klaga...

Förstår inte riktigt hur jag ska klara av att jobba idag(fredag) eftersom ja inte sovit ett skvatt inatt... La mig till sängs kl 23 o kunde fan inte sova.. Var rädd att jag skulle försova mig, har legat o tänkt på alla klädpaket som ja lagt ut på tradera. Hur ja ska få reda på vad DHL tar för att skicka måååånga kläder.. Vill ju lixom att det ska bli så billigt som möjligt för vinnaren/köparen...

Jasmine har varit en prinsessa när vi har varit utomlands och för att inte tala om på flyget.. Vi var ju lite oroliga för hur det skulle gå å sysselsätta henne 6 timmar men det var inga som helst problem... O hon har blivit blöjfri nu på dagarna.. ÄNTLIGEN!!!!! *S*

Ja just ja.. Jasmine var ju sjuk när vi åkte hemifrån, lite snorig å så där. Men på Kanarieöarna blev det värre. Hög feber, hon hostade så hon kräktes nästan hela veckan.. Var på apoteket o fick en dunderkur för både hostan och febern... Ringde svärmor en snabbis en dag o bad att hon skulle fixa en läkartid åt Jasmine idag o det gjorde hon.. Måtte Pär bara komma ihåg att ta med henne dit..*S* Även om febern e borta o hostan är mkt bättre så känns det bättre för mig att hon är uppkollad..*S*

Näe nu ska jag göra iordning mig för jobbet..
Ha en bra dag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Låter som ni haft det bra ändå =) Fortfarande avis =)Ser fram emot att få se lite bilder därifrån !!



Kramar

2008-12-12 @ 10:54:19
Postat av: ingrid

Välkommen till verklighets kalla Sverige! Hoppas ni har haft det riktigt bra!! //kram

2008-12-12 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0