Tacka vet jag....

internet... *S* Har nu fixat en massa julklappar genom några klick...
Har gjort nått dumt.. Pär tycker inte att vi ska byta julklappar med varandra eftersom vi nyss varit utomlands.. Men ja har köpt en MP3 spelare åt honom.. Han har sagt länge att han vill ha en sån men aldrig köpt en själv.. O vad passar då bättre i julklapp...
Pappa får två CD skivor med Lasse Stefanz o mamma får 2 helt underbara filmer. MAMA MIA och PS I LOVE YOU!! o dom får ilag en förstorning på Jasmines dagiskort...

Jasmine ska få lite kläder och lite leksaker. Så på måndag ska vi in o handla det sista till henne. Hmm. Undrar hur jäkla mycket folk det kommer att vara på stan då...*suckar*

Har sålt lite kläder nu på Tradera och fått in en slant, men väntar fortfarande på pengar.. O ännu mera paket har jag lagt ut..*S* Attans vad min prinsessa har haft mkt kläder...

Solade lite solarium här på jobbet igår för ja ville bättra på solbrännan.. Hur skönt som helst.. men jag skulle INTE ha haft ansiktskanonen på.. Fan det bränner i ansiktet o ja e röd.. o på vissa ställen på kroppen där inte den spanska solen kunde komma åt pga bikinin.. Där kom solariet åt(eftersom ja inte hade lika höga trosor o samma sorts bh) Så nu har jag brännt tuttarna lite o även magen.. Ajaj svider som eld.. Men men den som ska vara fin får lida pin...

Näe nu ska jag gå o laga lite lunch åt farbrorn på jobbet..
Men ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0