1/12 2008!

Jag sitter på jobbet o väntar på att farbrorn ska somna.. Hoppas innerligt att han sover hela natten eftersom jag inte har tid att sova när jag kommer hem imorgon.. Det ska pyntas det sista, dammsuga, skura o framför allt så ska det PACKAS!!!! Har inte en susning om vad jag ska packa ned för kläder... Vet ju inte ens vad det är för väder.. Hmmm.. Men nått blir det iaf o i vanlig ordning så lär man väl ha tagit med sig alldeles för mycket kläder... Men men det visar sig väl..

Just nu sitter mina föräldrar på tåget till Göteborg.. Dom åker från Landvetter till Kanarieöarna tillsammans med min ena syster o hennes 3 barn... O jag, Pär, Jasmine o min andra syster + 2 barn åker från El Stockholmo på tisdag morgon.. Det enda som är jobbigt den dagen är att incheckningen stänger 06.00...*pust* Vilken tid måste inte vi vara där då.. Tur att vi sover på RestAndFly som ligger på arlanda redan.. Eller känner jag mig själv rätt så kommer det inte att bli så mkt sovit den natten.. Är ju grymt rädd att jag/vi ska försova oss o missa flyget...

Ska försöka blogga där nere men annars får ni gott vänta tills jag kommer hem... O då kan jag ju med all sannolikhet lägga upp bilder oxå..*S*

Ha det bäst nu då..

Kram kram

PS... Ni får gärna skriva en kommentar som jag kan läsa imorgon på tips på vad jag ska packa ner o på vad jag kan underhålla Jasmine med i 6 timmar på flyget.. DS  *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0