Usch vad jag hatar.....

magsjuka... Min älskade prinsessa har fått det... Hon kräks o skiter om vartannat o till råga på allt så har hon feber... Nästan 39...*suck* Hon har varit sjuk mycket nu på sista tiden...
Pratade nyss med pappa.. Han mår heller inge bra o inte mamma heller.. O känner jag efter så mår jag rätt illa jag oxå.. Men ja har inte tid att vara sjuk nu heller..Nån måste ju ta hand om prinsessan...

O som om inte det vore nog.. Så har tvättmaskinen verkat gått sönder oxå.. så där lagom tills det är magsjuka i familjen... *suck* Måste leta rätt på papprena så att nån kommer hit o lagar den...

Nu ska jag gå o ta hand om Jasmine..

Ha det bäst..

kram kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hej! Mina har oxå haft magsjuka, så för att minska risken att jag och Dennis fick det så svalade vi några vitpepparkulor med vatten bara och vi har klarat oss helt! prova med det! Det kan ju funka! Kram

2008-04-07 @ 17:52:39
URL: http://sessansblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0