Ullared!!!

Ja kära läsare.. Vet dock inte hur många ni är men några kanske det är iaf.. Idag har det inhandlats en hel del på Ullared... Åååå vilken rolig affär att gå i men attans vad mycket det finns... Har ett litet problem bara.. Hur ska jag få med mig allt hem... Ojojoj.. Gruvar mig redan... men det ordnar sig väl hoppas jag..*S*

Syrran mår bättre o det är hur skönt som  helst..
Jag har hur ont i halsen som helst det känns som om den är totalt igensvälld o sen har jag haft feber i omgångar.. men efter 2 värktabletter så blir jag så gott som ny..*S*

Imorgon ska vi till stan o shoppa.. Får se vad d blir då..*S*

Ha det bäst.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha... Hem tar man sig alltid men frågan är om sakerna gör det =D
Hoppas ni har det bra iallafall. Tänker på er och vi MÅSTE träffas snart!!

Kram Kram

2008-04-28 @ 22:07:35
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0