Tvättardagen....

har äntligen nått sitt slut för idag iaf.. Får ta resten imorgon.. Nu hade jag tänkt att Jasmine o jag ska mysa o äta lite grillad kyckling..
Pär är på jobbet o kommer hem 07.00..*suck* Hatar när han jobbar natt...

På måndag morgon ska jag på anställningsintervju.. Hoppas att jag får det jobbet.. Har inte mkt jobb i Lit längre o kan inte vänta på att det finns tider för mig.. O sen blir det såå mkt billigare om ja får jobba här i Hammerdal ist... Så håll tummarna för mig..  O sen på måndag kväll ska jag iväg på ett annat jobb o kolla in när jag kan börja gå introduktion där... Även det jobbet är i Hammerdal...*S*

Imorgon åker jag o Jasmine till Hackås för att gratta pappa som fyller år...

Nu ropar prinsessan..

Ha det bäst

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lycka till på intervjuen! Men en sån kalaspingla som dig kan de väl inte neka..;) // Kram

2008-04-05 @ 23:41:44
URL: http://bejga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0