Syrran fortfarande på sjukhus!!

men dock inte på Mölndals sjukhus längre utan hon fick ambulanstransport till Sahlgrenska.. Tydligen så har hon tarminflammation o sen överkänslig mot viss medicin.. Hon fick en remiss till Allergienheten.. Hon får nu pencilin intravenöst.. Tveksamt om hon kommer hem idag.. Hon skulle väl försöka propsa på att bli utskriven idag men tror inte det går så bra.. Hennes snabbsänka igår låg på 167.. Den ska väl ligga runt 8 tror jag hon sa..
Så vi får se vad som händer...
Nu ska jag gå o klä på både Jasmine och Emelie.. Sen ska jag försöka få liv i Sara..
Vet inte riktigt vad vi ska pyssla med idag.. Det är mulet o d verkar ha regnat rätt rejält inatt..

Återkommer senare..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch. Hoppas att hon blir bättre snart :/

2008-04-27 @ 09:03:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Cathrine

Hej !! Vilken start på er resa som ni sett fram emot så mkt... Hoppas ni har en underbar vecka iaf.
Jag har inte hört ngt än måste nog ringa igen..suck

Kramar

2008-04-28 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0