Snart frisk....

hoppas jag att hon är.. Fortfarande lös i magen men dock inte lika många blöjbyten som förut.
Vet inte riktigt vad vi ska pyssla med idag.. Jasmine och ja har varit vaken ett bra tag nu men ja tänkte låta Pär få lite sovmorgon.. Snäll som jag är..*S*

Är inte så länge kvar nu tills vi åker.. Ååå vad ja ser framemot det... Fast lite synd är det att min svåger åker bort när ja kommer.. Var ju ett tag sen ja träffade honom.. Hade varit roligt men men.. Jag förstår honom fullt ut oxå..

Näe nu ska ja återgå till mitt tvättandet o min kaffekopp som väntar på köksbordet...

Ha det bäst..

Kanske återkommer senare.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: petra

jaaaaaaaaaaaaa kul ska det bli.....

2008-04-12 @ 09:50:45
Postat av: Ingrid

Trevligt med magsjuka...not!! Peppar peppar ta i trä så har Alva aldrig haft det...men därimot så är hon alltid förkyld med feber när jag kommer hem från H-sand!! Kan inte förstå vad de gör under de veckor jag är där??
=)
// kram

2008-04-12 @ 12:31:12
URL: http://bejga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0