Slappardag....

är det idag.. Hur skönt som helst att bara ta det lugnt..
Jag sitter här framför datorn o Jasmine framför superdeckarna i vardagsrummet samtidigt som älsklingen är i köket o lagar mat..*S*
Har inte gjort så mkt idag o det har varit såå underbart... Efter maten ska vi ut o gå en sväng.. Vi ska hälsa på älsklingens bror+tjej.. Skönt att få röra på sig lite..

Jasmine mår mycket bättre nu.. Inga diareér o inga spyattacker.. O har börjat äta oxå.. Hur underbart är inte det...

Imorgon ska jag till Sjukhuset ska träffa dietisten för sista gången (tror jag).. Så om d e nån som vill träffas o fika på sjukhuset så är ja där vid 13 tiden..*S*

Ha det bäst.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla Engla har hittats död.
Gå gärna in på min sida och sprid ljuset vidare.

Jessica

2008-04-13 @ 20:15:06
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: Jessica

Åh, tänk om jag hade kunnat komma loss en stund då hade jag kommit på en gång. Men har ingen lust att släpa ett stycke hundvalp med mig.
Men ta med dig Jasmine och kom förbi något när du är ledig =D

Massor med kramar!

2008-04-14 @ 12:03:08
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0