MP3.....

har jag fått av min älskling... Han kom hem från jobbet igår med denna tingest till mig.. Har pratat om att ja vill ha en sån när ja åker till Göteborg men har inte haft pengar att köpa en.. O nu har min älskling gjort det...


Var på introduktion på ett jobb där jag ska vara vikarie... Hur roligt jobb som helst o vilka härliga arbetskamrater o för att inte prata om brukaren.. Vilken härlig kille....*S*

Ska sätta på Jasmine några utekläder nu o bege oss ut i det fina vädret...
Fast först måste jag nog lägga in lite musik på min nya leksak...*S*


Ha det bäst allihopa....

 Sarah: Japp det gick jätte bra hos dietisten.. Behöver inte komma dit nått mer nu... *överlycklig*
Jessica: Jag får ta bilen å åka o hälsa på dig nått.. Eller så hör ja av mig när ja ska till stan nästa gång så vi kan ta en fika...


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Din lyckost! Jag vill också ha en mp3. Jag hade en ipod nano, men den la lillebror beslag på, och troligen så får jag inte tillbaka den :P. Kraaam!

2008-04-18 @ 02:04:35
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0