Göteborg!!

Där är jag nu... Sitter här i systers lägenhet o har d väldans trevligt.. Fast dagen hade ju kunnat vara trevligare... Syster fick åka in på Mölndals sjukhus imorse efter ett telefonsamtal med sjukvårdsrådgivningen... Hon hade jätte ont i magen o svullen o alldeles rödflammig i ansiktet.. Väntar på ett sms från henne...

Idag är vädret mulet o rätt kallt... Men vi ska nog bara ta d lugnt antar jag.. Igår var vi på Ikea o där shoppade jag verkligen loss..*S* Sen åkte vi vidare till andra affärer o där hittade jag massa kläder till Jasmine..
Ska nog inte handla nått mer nu förns på måndag när vi ska åka på Ullared... Där kommer jag oxå att shoppa loss... Hihihihi......

Ha det bäst..

kram kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad roligt att få shoppa loss! Hoppas det gått bra med syster din...
Vad var det??
När åker ni hem?
Kramar i massor

2008-04-26 @ 21:25:39
URL: http://tijani.blogg.se
Postat av: Ingrid

oj då hoppas det inte är något allvarligt....
handla lite för mig oxå!! ;) // Kram

2008-04-26 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0