God morgon!!

Usch vad jag hatar tidiga mornar särskilt när man sett framemot att få sova länge.. Men Jasmine vaknade av Pär imorse så där runt 5 snåret o ville verkligen inte somna om.. Så det var bara att kliva upp o se glad ut..
Har nu varit vaken snart i 2 timmar så ja känner mig faktiskt lite piggare.. Men dom timmarna har jag hunnit torka spya x2 bytt blöja x antal gånger o duschat prinsessan...
Nu vill hon se Musses klubbhus så ja hoppas verkligen att det är det nu på dumburken.. Annars får jag hitta på nått annat... *S*
Hon vill helst bara sitta i mitt knä o mysa.. inte mig emot..*S*
Hon har ingen feber nu på morgonen iaf men igår kväll/natt hade hon 39,7.. Hoppas att hon kommer att vara feberfri idag..

Näe nu ska ja gå o mysa med min sjukling jag..

Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch vad hon är sjuk ofta :(. Lilla tösabiten. Kram!

2008-04-09 @ 20:41:39
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Jessica

Huvva... Magsjuka är inge roligt. Tilde är feberfri men verkar fortfarande vara något som sitter i. Tycker så synd om barnen när dom är så sjuka och hjälplösa =(
Hur är det med Jasmine idag då?
Kram Kram

2008-04-10 @ 08:22:22
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0