Feberfri....

och kräkfri är Jasmine idag.. Men hon har fortfarande diarré... *suck* Fick ringa till B idag o tala om att jag inte kan jobba imorgon.. Känns verkligen inte roligt när ja har så lite jobb denna månad som det är.. Men å andra sidan så kan jag inte rå för att Jasmine är sjuk..

Idag tänkte jag städa Jasmines rum o bädda rent i hennes säng.. Sen ska Pär hämta täckena o överkastet hos Svärmor så att jag kan bädda rent i våran säng..

Sarah: Ja du.. Hon har varit sjuk mkt nu på sistone... Men förhoppningsvis så blir det bättre sen..
Jessica: Hon mår lite bättre idag som sagt.. Men helt hundra är hon inte...

Kram kram

Tycker ni som läser är dålig att kommentera....

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

haha, här kommer en kommentar.
Vet inte om det e ngn tröst men att Jasmine är sjuk mycket nu är ngt som hör till de små liven. De bygger upp sitt eget immunförsvar, så sa det till mig då mina var små. Men det blir bättre.
Jag mår bra, allt funkar :)

2008-04-10 @ 19:02:37
Postat av: petra

ja men vad ska man skriva då när man pratat i tfn om allt. :)

kram

2008-04-10 @ 19:22:37
Postat av: Jessica

Hej hå...

vad skönt att hon blivit bättre lill-tjejen. Har precis skickat iväg min Jasmine till era hemtrakter över helgen.
Ska ni göra i helgen då? Här ska det pluggas =D Kram Kram

2008-04-11 @ 19:19:44
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0