2 dagar kvar...

tills jag o Jasmine åker ner till Göteborg.. Måste ladda MP3 spelaren full med musik så ja har nått att lyssna på..

Vi har nyss kommit hem från ett besök i Sikås... Nu badar mina älsklingar o ja ska plocka fram kläderna som prinsessan ska ha imorgon.. Sen måste jag självklart ta fram en pyjamas o göra varm välling..  Sen när Jasmine somnat så ska jag o Pär rå om varandra innan det är dax för honom att fara iväg på jobbet....


Åååå idag fan vad tokig ja blev.. Chefen sa att jag skulle jobba 12-20.30 men när ja kommer på jobbet idag så inser jag att nått har blivit fel.. Vi var nämligen 4 stycken + 1 ssk elev som skulle jobba kväll... Jag skulle ha jobbat för en som skulle på brandutbildning men tydligen så blev den inställd o ingen av dom på "gräddhyllan" fattar så mkt att dom ska ringa å tala om att jag inte ska jobba.. Så ja ska kräva att få betalt för resan iaf... Det är ju ändå drygt 10 mil T/R...


Nå väl.. Ha det bäst

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Trist o behöva åka i onödan...men om du är inring som vikare och har blivit lovad x antal timmar, så har du väl rätt att kräva de pengarna? Så funkar det iallafall inom barnomsorgen..//Kram

2008-04-22 @ 19:44:38
Postat av: Jessica

Grattis på 1-års dagen =D=D
Lånar några av dina bilder jag.
Kram kram

2008-04-23 @ 19:10:01
URL: http://tijani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0