Sjuk.....

har jag varit i helgen..*suck* Det började i fredagskväll... Typ magsjuka.. Rann ur mig som bara vatten.. O hulkade i en hink samtidigt.. O ja som hade varit så duktig å tagit på mig extra jobb i helgen men dom planerna sprack rätt rejält.. Fick ringa på larmtelefonen o sjukanmäla mig... *suck* Förlorar mkt pengar men hela gårdagen låg ja i sängen.. Första gången jag klev upp var runt 16 tiden.. Då kunde jag gå ut till köket o dricka lite vatten för att sen gå raka vägen till toa... Allt ja fick i mig igår kom ut lika fort igen..*suck* Idag mår ja mkt bättre.. Har bara extremt ont i kroppen.. Känns som om jag har blivit överkörd av ett tåg 15 ggr minst... Men Pär är på jaktstig idag så jag måste ju vara pigg o ta hand om prinsessan.. Tänkte försöka hitta lite krafter till att städa sovrummet o sen dammsuga o skura huset.. Men jag får se hur mkt jag orkar...


Ha det bäst allihopa....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: petra

ta det lugnt idag bara,,,,,behöver vila
jag ringde förut men inget svar
kram

2007-09-02 @ 14:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0