Vilhelmina......

Åååå vad ja är less på denna ort nu... Vill hem till min familj till min älskade dotter o min sambo... Visste att det skulle bli jobbigt men dock inte så här.. Dagarna går rätt bra för då har jag ju så mkt att tänka på när det gäller körning o teori men kvällarna dock så blir det så att jag tänker på Jasmine.. o Pär såklart...*S* Men Pär kan ja ju prata flera gånger med men Jasmine har jag lixom inte tordats det än.. Vill inte att hon ska höra att jag är lessen o vill verkligen inte att hon är lessen.. Hon tror att jag är på jobb nu o så får det vara.. Var meningen att Pär o Jasmine skulle komma hit på tisdag o hälsa på tillsammans med svärmor.. Men det verkar som om det inte blir nått besök... *snyftar massa* Då dröjer det ända tills på fredag tills ja får pussa på min gumma...
Men med körkortet går det bra.. Har varit här en vecka nu o ja e snart klar med körningen...*S* O teorin verkar det oxå gå jäkligt bra med.. Gjorde sluttestet bara för ett tag sen.. gick väldans bra... 66 rätt av 70....*ler bara ler*

Tittar ut genom fönstret nu o det snöar!!!! Ojojoj...

Näe nu ska jag gå på ICA o handla mig någon lunch o sen sitta med teorin igen.. Men ha d bäst så hörs vi säkert senare...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0