Torsdag kväll......

O ja har hur mycket som helst som ska göras men ja skjuter det på framtiden.. Dvs tills imorgon.. Jag ska slå in paket o blåsa ballonger o dona till kalaset på lördag.. Mammas prinsessa fyller ju hela 2 år.. Herre gud vad tiden går fort.. Känns ju som om det var nyss som ja kom hem med henne från BB.. 
Har satt in en annons i ÖP o passade även på att annonsera hennes födelsedag på Family.se ..

O sen ska jag ju även hinna plugga lite teori oxå men när ja ska hinna det har jag ingen aning om. Men ja får helt enkelt ta mig tid... Ska ju ha gjort ut hela boken tills ja ska fara iväg.. O ja har knappt börjat..
Har lite ångest inför resan oxå.. Vill ju inte vara ifrån Jasmine i 2 veckor.. Hur ska jag klara det?? Men ja antar att det är bara att bita ihop o göra det bästa av situationen.. Det blir ju bättre när jag är klar med det ja ska iväg o göra..*S*

Just nu sitter sambons kusin o läser godnatt saga för Jasmine.. Hoppas verkligen att prinsessan somnar för ja har provat i 1 timme o hon vägrar.. Måste ju vara pigg på dagis imorgon..

Lite lessen e jag.. Vikten står still o har gjort det i 2 veckor nu... Fast jag är nöjd ändå... Men lite jobbigt är det.. För nog hade jag velat gå ner några kilon till.. Men men den kanske börjar gå ner snart igen.. Får hoppas på det bästa..

Näe nu ska ja dricka kaffe...  Ha det bäst...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0