söndag...

o nu är helgen snart förbi... *suck* Synd att dagarna går så fort.. Fast å andra sidan så är jag ju sjukskriven så ja har ju helg varenda dag..*S*
Igår var vi på marknad i Sikås.. Regnet öste ner o d var nog den sämsta marknad jag varit på.. Dom hade ju just inga stånd.. Men jag köpte en stor miniros iaf.. Men jag vet inte om den var värd pengarna. Fick betala 100:- för den så det är säkrast att den är fin bra länge..
Min vikt går sakta ner nu.. För sakta tycker jag. Har bara gått ner 1 kg denna vecka, pratade med min syster o hon tycker det är lagom att gå ner det.. Så jag får väl lita på henne.. Tycker inte att det syns så mkt på min kropp att jag gått ner i vikt men på kläderna syns det.. Mina favoritjeans kan jag snart inte ha längre för dom börjar bli för stora..

Näe har egentligen inte tid att sitta här vid denna dumburk. Sambon är ute o cyklar med dottern o då är det väl meningen att jag ska få nått gjort här hemma.. Har ju bara satt på en tvättmaskin o ska nu till o byta sängkläder i våra sängar.. men det skulle behövas storstädas här hemma men det orkar inte jag tyvärr.. Ibland känns det som om luften bara går ur mig... Orkar inte så mkt.. men jag hoppas verkligen att det blir bättre längre fram.

Ska ringa läkaren imorgon tror jag o höra om jag kan få bli sjukskriven lite längre.. Är ju jobbigt om man ska vara på jobbet o man har lixom inga krafter..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0