Ojojoj...

vad det var länge sen jag bloggade... Fast å andra sidan så vet jag ju inte om det är någon som läser min blogg men nu tänkte jag berätta lite..

Har opererat mig nu o efter en vecka på sjukhus så fick jag äntligen komma hem.. Lite jobbigt att äta bara passerad mat i en veckas tid men d känndes som om kroppen inte orkade med nått annat... I söndags kväll så åt jag riktig mat o det var jätte gott men ack var rädd jag var att få dumping.. Men jag klarade mig från det så nu har jag ätit riktig mat sen dess o det är sååå gott...*S*
Har sedan operationen gått ner 4 kg.. O det är väl rätt ok med tanke på att jag vägde mig den 30/4 första gången o sen i måndags så på 1 vecka är det -4... O mer ska det ner..*S*

Tar det rätt lugnt på dagarna nu dottern e på dagis o jag bara myser här hemma. Får lixom inte göra ett dugg får ju inte ens lyfta ett mjölkpaket.. O det är svårt att undvika.. Har även lyft o burit dottern ett par gånger men det var lite jobbigt så det blir till att sitta på golvet eller så får hon klättra upp i soffan om hon vill mysa med mig...

Nu ska jag gå å äta ett mellanmål mestående av en halv husman o ett glas mjölk till förrätt...*S*
Ha det gott....


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej hej.. Jag läser den =)

Kram Kram

2007-05-09 @ 21:11:15
Postat av: Linda

Ja men jag tror du är den enda oxå...*S* Så fortsätt gärna o läs min blogg... :D
Kram kram

2007-05-20 @ 11:20:37
URL: http://linda0644.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0