Less...

Hade sett framemot lite massage idag klockan 13 men då kom min käre sambo på att han skulle till Backe på försäkringsbolaget. Fick då ingen skjuts så ja ringde o avbokade tiden... Men då ringer han till Backe o då visar det sig att han får komma dit på onsdag så ja hade inte behövt strunta i massagen.. Åååå blir så less.. Hade ju faktiskt bokat denna tid för länge sen o d visste han om...
Nåväl... Lite gladare nyheter.. Idag visade vågen -10 kg... Hihihi... Så det går neråt iaf o det är ju skönt det... Men det konstiga är att att jag tycker inte att det syns någonting men nånstans måste ju dom kilona ha suttit. Men frågan är var.. Eftersom jag tycker jag är lika rund fortfarande..
Ringde till kirurgen idag för att få förlängd sjukskrivning o dom skulle ringa upp mig i veckan här så vi får se hur det går.. Är rätt jobbigt när jag inte har nån ork.. Blir slut för minsta lilla jag gör..

Lovar att lägga upp lite bilder på mig när jag har gått ner några fler kilon..

Ha det bäst.. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

sälj han på blocket!!! hohoho

2007-05-22 @ 16:20:02
URL: http://www.familyfamily.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0