Kilona rasar i

sakta mak... Har gått ner 6,5 kg sen 30/4.. Har sagt att jag bara ska ställa mig på vågen 1 gång i veckan men ack så svårt det är.. Ställer mig minst 3-4 gånger..*S* Spännande ju å se hur mkt man går ner..

Har lämnat Jasmine på dagis så idag ska jag nog bara ta det lugnt.. Ska iväg på HC om en timme för dom ska kolla hur mina titthålsärr ser ut.. O sen lär jag väl inse att jag inte alls kan ta det lugnt. Måste ju byta klart alla gardiner i huset o sen städa.. O imorgon ska jag till dietisten så då kan jag inte heller ta det lugnt för jag tror jag ska åka till stan lite tidigare o gå o kolla lite granna. Var ju ett tag sen. Handlar ju mest i Strömsund nu för tiden. Tycker inte egentligen att det är nått speciellt att gå på stan. Men vi får se hur jag gör..
Har suttit framför datorn o tittat på en kompis bäbis... ÅÅÅååå vad söt hon är.. Lilla Ella.. Ett stort grattis till Bengan o Linda.

Nu måste jag göra mig iordning. Men ha det bäst alla..

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0