Ensam hemma

ett  par timmar iaf.. Sambon har åkt till Backe o dottern e hos farmor.. O ja har miljoner saker att göra här hemma.. Tvätta,städa, ja sånt som inte blir gjort annars..
Igår var vi till mina föräldrar o hämtade regnkläder till Jasmine.. Det blev en heldag ute. Farmor följde oxå med så hon fick komma ut lite.. *S* Förstår inte varför svärmor handlar så mkt varje gång.. Bilen var knökfull nu oxå.. Hahaha fast det är bara roligt tycker jag..

Idag så är det en bra dag. Provade ett par byxor som ja fått av min syster. Trodde inte att jag skulle komma i dom men döm om min förvåning när ja gjorde det.. Hmmm.. Undra när det var jag hade strl 48 sist... Det är ju en hel evighet sen.. *S*
Satte även på mig en tröja i strl 46/48 o även den satt som en smäck.. Tog då kort med mobilen för att skicka till syrran hur ja ser ut 10 kg LÄTTARE o hon tyckte ja såg ut som en pingla.. *stolt*

Näe nu ska jag återgå till matlagningen..

Ha det bäst..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: petra

helt klart en pingla

2007-05-25 @ 09:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0