Måndag....

Tänkte jag skulle berätta att jag överlevde min första jobb natt...*S* O har jobbat där efter den oxå så den avskräckte mig inte.. *S* Jobbade hela helgen 7-18.30 så jag var rätt mör när jag kom hem i söndags kväll. Men då hade jag tyvärr en dotter som inte ville sova.. Hon har varit stört omöjlig att få å sova i "normal" tid nu i helgen.. Tror nog att pappa har låtit dottern sova hur mkt hon vill på dagarna.. *muttrar lite* Idag så har jag varit på mitt andra jobb.. Har fått jobb på Hemtjänsten här i Hammerdal över sommaren och som det ser ut nu så har jag tagit på mig alldeles för mycket jobb.. Men det får gå.. För pengar behöver man och sen så andra sidan så har jag ju själv tagit på mig det.. Så denna sommar blev det ingen semester.. Men jag klagar inte.. Det är skönt att känna sig behövd oxå..*S*

Längtar tills imorgon för då får jag ÄNTLIGEN pengar från Försäkringskassan.. Har varit utan slantar hela maj o halva juni så det suger verkligen.. Har fått ringt runt o bett om uppskov med mina räkningar en månad.. Och det gick ju hur bra som helst som tur är.. Men jag hörde tydligen till dom få som ringer, andra skiter tydligen i det o skiter i räkningen oxå..  Så det var ju tur att jag ringde då.. Men ville verkligen inte ha påminelser och inkasso brev. Avskyr sånna...

Ställde mig på vågen imorse eftersom det är måndag... *ler* Döm om min förvåning när vågen visar att jag gått ner 16 kg.. Trodde inte d var sant.. Men det är ju skönt. Fast jag ser ingen skillnad.. Hoppas att min kära syster gör det när hon kommer upp i Juli.. Längtar efter henne och barnen.. Har ju inte setts sen i julas och det är ju en hel evighet sen..
Tack Bengan för samtalet idag.. *S*

Näe nu ska jag gå o käka mat..
Men vi hörs..

Kram kram


Kommentarer
Postat av: petra

härligt att det går så bra med viktminskningen för dig. ska bli kul att ses snart
kram

2007-06-19 @ 22:10:06
Postat av: petra

härligt att det går så bra med viktminskningen för dig. ska bli kul att ses snart
kram

2007-06-19 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0