Fredag och redan

helg.. Hur skönt som helst att det är helg fast å andra sidan så är ja ju ledig än så ja har helg varje dag jag..
Har Jasmine på dagis i ca 4 timmar till så ja måste verkligen sätta fart o helgstäda här hemma o sen i eftermiddag så ska jag ut o klippa klart gräsmattan.. Känner mig såå duktig så..*S*

Har även pratat med min kompis J idag.. Åå vad jag saknar tiden när vi bodde grannar.. Nu träffas vi alldeles för sällan. Har nog inte sett henne på flera månader..

Sitter här o försöker beställa bilder.. Har varit dålig o fått in bilder i Jasmines album. Sista bilden var i somras så ja har ju lite bilder ja måste beställa..*suck* Funderar även på att göra några förstoringar på min älskling o pryda väggarna i sovrummet.. Har ju bara 1 bild där.. O sen är resten av väggarna kala. Men å andra sidan så ska vi ju måla om sovrummet. Avskyr denna kalla vita vägg. Vill ha nån mysig färg.. Har nån nått tips på färg?
 Min älskling, mitt allt, min stjärna..

Kommentarer
Postat av: Petra

ingen aning,,,,grönt??

2007-06-01 @ 18:22:52
Postat av: Tina

Grönt är en bra ide, blir som mörkt när man ska sova och ljust när det är.. ljust, svårt att förklara...
Eller blått.. kan bli en aningen "kallt" dock.
Krämfärgat är fint men en fondvägg som är mörkare.. ljus beige eller så..också fint
Ta en sk "levande kulör" dom är hur fina som helst.Färgen ändras beroende på ljuset, ta en vattenlöslig också så kan man torka bort med vatten om det spills..:)
Shit bananer har du barn? visste inte jag..

2007-06-01 @ 20:01:51
URL: http://tinizen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0