Första natten...

ska jag jobba inatt... Lite gruvensamt är det men jag hoppas verkligen att det går bra.. Ska åka på jobbet om en timme drygt o kommer inte hem förns imorgon bitti någon gång.. Har sovande jour så jag hoppas att jag får ett par timmars sömn iaf för det ska ju bli stygg väder imorgon o då är det ju perfekt att städa.. Sambon ska lämna Jasmine på dagis kl 7 så vi har ju ett par timmar på oss.. Ska även åka till Arbetsförmedlingen i Strömsund. Då är det skönt att inte ha dottern med sig.. Är ganska less på att lyssna på My Little Pony i bilen.. Men vad ska man göra. Hon älskar ju dom filmerna.. *S*

Ställde mig på vågen idag... Har gått ner 13,5 kg.. Så det är ju lite grann iaf..*S*

Näe nu måste jag packa övernattningsväskan o klä på mig jobbarkläderna.. men ha d bäst.. Kram kram



Kommentarer
Postat av: Petra

o det gick ju bra att jobba natt

2007-06-12 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0