40 års kalas.....

Idag har vi varit på Köpmanna marknaden i Strömsund. Träffade Johanna o Åse. Riktigt roligt att träffa dom igen. *S*  Handlade inte så mkt där.. Pär handlade älgchips (urk).. Sen var vi på dollarstore o där fanns det lite som ja ville ha så jag gick i godan ro o plockade i vagnen. Då jag plötsligt blir väldigt illamående och kallsvettas. Letar upp Pär o talar om att korven ja åt tidigare gör sig påmind. Han får betala medans ja går ut o hulkar.. *ryser* Sätter mig i bilen o d känns som om ja kommer att dö.. Men så är ju inte fallet som tur är..*S* Efter lite friskluft o en vila på ett par minuter så mår jag lite bättre..
Åker hem till Härliga Hammerdal. Packar upp allt som inhandlats, försöker få dottern att sova men det är stört omöjligt.. Hon och Pär åker o hämtar farmor o plast farfar eftersom vi ska gå på 40-årskalas.. Det är öppet hus från kl 16.. Tänkte bjuda plastisen på lite Whiskey och öl så att han blir lite roligare..*S*
Det öppna huset får mig att fundera på mitt stundande 30-års kalas.. Ska jag oxå ha öppet hus? Eller ska jag bara bjuda dom närmast sörjande..hahaha... Ja det tåls å fundera på.. Men å andra sidan så varför ska jag bjuda hela sambons släkt.. helt klart för presenterna då men annars vet jag inte.
Pratade med min syster idag och hon undrade vad jag önskade mig.. Har ingen aning.. Det enda jag kom på var saker till Jasmine.. Hahaha.. Men nu är det ju min dag så jag hoppas att jag kommer på nått.. Har önskat mig pengar av svärmor iaf till tatueringen jag ska göra. Har beställt tid hos Pecka för att fylla i rosen(12 år gammal) och sen ska ja har Jasmines namn ovanför den.. Hoppas att det blir fint..

Näe nu måste jag sätta fart.. Ska hinna duscha,klä mig samt sminka mig innan dom kommer hem. O d va ett tag sen dom åkte..*S* Men det är ju så lätt att fastna här..
Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig.. Det är ju sååå varmt ute nu.. Men funderar på en Jeanskjol o ett linne eller nått.. Ja det blir säkert fint.. *S*

Ha det bäst..
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas ni får en trevlig helg!"!!!

2007-06-02 @ 16:49:17
Postat av: Johanna

Hej min vän - låter fint att ha hennes namn där. Lycka till med den biten. Mår du bra?? kOM HIT och kramas vetja! :D (mycket rödvin nu...) puiss puss JONSYgirl

2007-06-08 @ 22:14:46
URL: http://jonsy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0