Torsdag o hela...

helgen består av jobb..*suckar lite* Gick av i morse o har varit ledig idag, mest legat o sovit o varit som i dvala. Börjar 14.15 imorgon o jobbar till 07.15 o lördag o söndag jobbar jag 18.15-07.15 så jag har inga problem med vad jag ska hitta på... Tänkte försöka hitta med stånden på Dunder oxå.. Men vi får se, ev så åker vi till Skellefteå(tror jag det var) o tittar på sommarstuga på lördag. Men som sagt så får vi se vad som händer.. Har jag inte sovit nått på natten så vill jag gärna sova X antal timmar när jag kommer hem.

Provade för skojs skull mina student kläder idag.. Hihihi gissa om jag blev glad när jag kommer i dom.. *överlycklig* Provade även en svart snygg klänning som jag inte kunnat haft på flera herrans år.. O den kommer jag i oxå.. Sitter lite tajt över magen men det får jag nog räkna med ett tag till..

Nu har sambon kommit hem så jag ska väl vara lite social med honom oxå innan jag kryper till kojs.. Jasmine lär väl vakna 7 imorgon bitti o ropa mamma... Då är det till att vara pigg o glad...

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0