Himla rolig......

lördag hade jag... Vi var ett gäng galna magopererade som samlades hemma hos mig o grillade.. o drack lite alkohol så klart... *ler bara ler* Hade hur tur som helst med vädret oxå.. Solen sken o vi ikapp med den.. Vill tacka alla som var där o gjorde det så trevligt...

Har varit gräsänka(tror det heter så) hela veckan medans sambon har varit i Svappavaraa på släkt träff.. Har varit hur mysigt som helst att rå om dottern alldeles själv.. Förutom när hon blev dunder förkyld o gallskrek efter pappa på nätterna. Då hade jag kunnat sälja na på blocket till högst bjudande..*S* Men nu e hon min goa glada fisrumpa igen.. Lagomt till min älskade sambo kom hem... Helt sjukt vad jag har saknat honom.. Denna vecka fick mig att inse att jag älskar honom över allt annat o att jag är så glad att han är min..


Jobbar oxå väldigt mycket just nu.. Hade sett framemot en myskväll med sambon till helgen då farmor lovat att ställa upp som barnvakt men det hela gick i stöpet när hon skulle stanna kvar i Lappland en vecka till.. *snyftar massa* Men men ska inte klaga.. Hon ställer upp så mkt ändå.. Vi är lyckligt lottade som har henne.. Hon tar Jasmine när vi två jobbar kväll eller helg då vi inte har nått dagis att lämna till.




Tänkte lägga in lite bildbevis på min viktminskning men det får bli ett senare tillfälle.. Har ju gått ner 21,5 kg... *Weeee*  
Just nu så orkar jag inte o så ska vi se på filmen vi hyrde igår men somnade ifrån...*S* Men ack vilken tråkig film det var.. Så nu passar jag på att skriva lite mera här innan det är dax för mig att nanna kudden.. Är grymt trött nu o väckarklockan ringer 04,30... *suck*


                                                                                 
Hoppas att min kompis J får sin älskade dotter snart.. Hon har ju gått många dagar över tiden... Tänker på dig gumman..                                       

Ha det bäst..
Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0