Fredag hela dagen lång....

Först av allt så vill jag säga ett stort  till min kompis J och hennes sambo P som äntligen har fått sin efterlängtade dotter... Väntar med spänning på att få ett MMS så jag får se underverket... *ler bara ler*
Idag när jag var på apoteket en sväng så fick jag passa på att snusa på en 1 månaders gammal kille.. Åååå jag vill oxå ha bebis igen.... Hur söt som helst ju... Men jag får vackert vänta i 2 år till.. Om jag ska följa läkarnas ordination.. *suck*

Har fått en ny mobil telefon oxå... *överlycklig* Min älskade sambo tyckte väl att jag behövde det eller nått... Glad blev jag iaf...

Skåda detta vackra tingest... image10

Väntar bara på att batteriet ska bli färdig laddat så att jag kan leka lite..*S*

Näe nu ska jag gå o nanna kudden...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hello! Tack tack. Det känns väldigt bra, men jag vet inte om det känns sååå stor skillnad som innan vi var gifta, men visst är det vackert med bröllop:)
japp i morgon ska det ringas och krävas tid på gyn.. har en tid på torsdag men jag vill veta typ nyss om det är nått fel där "nere"
ha det bra
kram Tina

2007-08-12 @ 21:45:04
URL: http://tinizen.wordpress.com/
Postat av: Jonsy

Uppdaterar du aldrig bloggen eller? :D
kram, J

2007-08-17 @ 23:52:01
URL: http://jonsy.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Hehe.. Tackar för gratulationerna =) Bättre sent än aldrig =)
Kramen

2007-09-11 @ 14:08:46
URL: http://jessien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0