30 år + lite till....

Jaha då har man fyllt 30 år oxå... Dagen firades med nära o kära och lilla jag fick för mkt alkohol i kroppen... Men attans vad roligt det var...*skrattar*

Har gått ner 20 Kg nu o känner mig mäkta stolt.. Så här "lite" som jag väger nu var det nog år o dar sen jag vägde.. O kläderna ska vi inte prata om.. Jag har inga kläder att ha längre.. Vet inte riktigt hur jag ska göra.. Fick ju ett presentkort av sambons kusiner med familjer när jag fyllde år.  Men jag vet ju att Helens kläder har rea snart så jag funderar på att vänta tills den infaller sig så får jag ju mkt mer kläder för pengarna..
Fick även pengar som jag ska lägga på kläder.. Tänkte lägga dom på min tatuering men jag avstår nog det o betalar den för egna pengar.. Om jag gör det så har jag ju nästan 2000:- att handla kläder för.. Men bara jag lär mig att jag ska handla åt mig själv och inte kommer hem med 1 plagg till mig o resten till Jasmine.. *S*

Näe nu ska jag fixa lite lunch till Jasmine o sen ska jag lägga henne i vagnen o ta en lååång härlig promenad i d fina vädret och hoppas att hon somnar...

Ha det bäst

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Passa på att skämma bort DIG SJÄLV och inte ongen ;) Även om man alltid lyckas hitta massa till barnen så får man tänka lite mer på sig själv nu för tiden. Dyrt blir det, men helt plötsligt är det ju KUL med kläder! kram, j

2007-07-04 @ 10:17:12
URL: http://jonsy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0