Idag är det dax

för en STOR förändring.. Jag ska nämligen bli korthårig och jag längtar så fruktansvärt mycket men lite gruvensamt är det oxå. Har ju inte varit korthårig på flera herrans år.. Hoppas att det blir bra iaf... *S*
Imorse när jag vaknade så var jag oerhört pigg... Spratt ur sängen när Jasmine vaknade 06.45 men det var inte så konstigt när både jag o Jasmine somnade 19.30 igår kväll..

Hade sett framemot att vara ledig i 3 dagar nu men då ringer dom från Hemtjänsten o hör om ja kan jobba imorgon o ja är en sån som inte kan säga nej.. Men ja är nöjd ändå är ju ledig idag och på torsdag...*S*

Näe nu ska ja leta fram kläderna till Jasmine o packa väskan så vi är redo att gå till bussen när klockan börjar bli 13.. Tycker dagen verkligen har rusat fram idag o jag har ändå inte fått nått gjort... *suckar*

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Jonsy

Lägg in en bild på den korthåriga Linda, pliis! :)

2007-08-29 @ 21:44:16
URL: http://jonsy.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0