Usch o fy....

Nu är jag hur nervös som helst.. Gårdagskvällen satt jag o sambon o tittade på en film o utan nån som helst förvarning så började tårarna o rinna.. Är rädd att jag ska dö under operationen eller bli förlamad så dom gör nått fel.. Imorgon torsdag ska jag in på kirurgen o skriva in mig så jag ska ta upp alla mina frågor där o hoppas att jag blir lugnare av svaren... O sen får vi se efter operationen hur jag mår och hur mycket jag får hjälp här hemma.. Blev lite tjafs igår när vi skulle göra dotterns schema för när jag nyss kommit hem från sjukhuset så ska sambon jobba och tar tydligen ingen hänsyn till mig.. Han lovade ju förut att han skulle ställa upp o vara hemma så mycket som möjligt o försöka ändra arbetstider så att hon kan vara på dagis så mkt som möjligt första veckorna men nu verkar det inte som om det händer... Åååå blir sååå lessen... Känns som om jag ska skita i denna operation o jobba ihjäl mig så kanske han blir nöjd att vi inte förlorar så mkt pengar.... 


Näe nu ska jag gå o hämta lite kaffe...

O J.. Jag ringer på torsdag kväll om det inte blir allt för sent när sambon åkt iväg.. Är endast då som du o jag kan prata ostört.. Jag vill höra allt som händer i ditt liv med bebisen i magen o så...*S*

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0