Sista måltiden...

åt jag idag... Iaf så åt jag pizza för sista gången.. Tror jag iaf.. Kommer nog att kunna äta en slice av det om några månader.. Men nu efter operationen så kommer jag att första veckan bara äta flytande kost o sen blir det passerat.. Typ 5 månaders barnmat o dyl. Visst så kan jag ju köra maten i mixerstaven men hur gott ser det ut med mosad mat... nåväl.. Får väl göra det bästa av situationen..
Imorgon måste jag packa både till mig o Jasmine.. Hon ska ju sova hos farmor för första gången så där måste det vara med resesäng,välling o kläder samt dagisväskan.. Hoppas att det går bra. Blir ju lite nervös men hon känner ju farmor o farmor ä ju så mån om Jasmine så det är nog inga problem... Värre är det med mig... Vem ska jag sova med när jag ska sova på hotell då??? Antar att jag får tillbringa natten där själv tillsammans med alla mina funderingar kring denna operation... Ska även ringa operationen imorgon vid kl 17 för att höra vilken tid jag ska infinna mig på kirurgslussen... Ojojoj.. Hoppas att M ställer upp o håller mig sällskap innan jag rullas ner till open..

Näe nu ska jag bara sätta mig i soffan o slappa..
Är lite små hungrig så jag får väl ta mig en jordgubbsdrink...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vad jag är less den men som tur är så behöver jag inte dricka det så länge till...

Kram kram
Var rädd om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0