Ojojoj......

dagen med stort D närmar sig med stormsteg.. O måttligt nervös är jag kan jag tala om.. Men det ska nog gå bra, är ju inte ensam om att göra denna operation...  Var på inskrivning i torsdags o jag har nog aldrig skrattat så mycket nån gång som jag gjorde då.. Vi var ett gäng överviktiga personer där o satt o skrattade som aldrig förr.. Trots att vi var på sjukhuset mellan 9-15,30 så flög dagen bara förbi.. Vi fick lära oss hur vi ska andas efter operationen samt hur vi ska ta oss ur sängen.. *S*

Ska packa väskan imorgon tänkte jag o även väskan sambon ska ha med sig.. Vill inte ha så mkt packning med mig på söndag när jag ska sova på hotell.. Har mest med mig hygien artiklar o tidningar.. Lär väl ha sjukhuskläderna ett par dagar antar jag..

Nu är klockan snart läggdax för min del eftersom sambon jobbar natt nu ända tills på måndag så får jag ta hand om Jasmine själv o då gäller det att vara pigg på mornarna..

Ska ev på föreläsning i Strömsund imorgon... Ska bara höra vilken tid skjutsen kommer o avgöra då.. Vill helst inte vara förlänge i strömsund.. Har en känsla av att Jasmine kommer att göra sig hörd då..*S*

Näe nu ska ni ha det så bra så skriver jag kanske ett par rader imorgon  eller så hör jag av mig på ett eller annat vis efter operationen..

SKÖT OM ER!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0