Jaha...

Då var det dax för mig att skapa en blogg oxå då...*S* Har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva om men jag antar att det löser sig med tiden.. Har en känsla av att det kommer att handla mycket om känslor samt om min kommande operation..
Den 23 April ska jag göra en Gastric ByPass.. O för er som inte vet vad det är så är det en magsäcksförminskning.  Har börjat bli lite nervös inför den operationen men jag antar att det ska gå bra. Det är ju fler än jag som har o kommer att göra den. Vi får se vad läkaren säger på torsdag då jag ska skriva in mig på kirurgen..
Lovar att hålla er uppdaterade.. *S*
Har idag tagit bilder på mig för att ha något att jämföra med sen när jag har gjort denna operation. Kirurgen jag träffade trodde att jag skulle kunna gå ner 35-40 kg så det är ju en hel del det..*S*

Näe nu ska jag återgå till min modomatch. Det är ju Sudden nu mellan Modo och Linköping...

HEJA MODO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0