Fredagen den 13....

 Idag fyller min prinsessa hela 18 månader.. Tänk vad tiden går fort..*S*
Chefen min ringde idag innan jag började jobba o sa att när jag kommer tillbaka från min sjukskrivning så har jag fortsatt jobb... Hur underbart känns inte det att höra... Jag var ju jätte nervös att jag skulle vara tvungen att leva på 160:-/dag men det behöver jag inte oroa mig för..

Ska gå brevid mitt nya jobb nu i 3 dagar.. Så jag får se hur allt fungerar.. Det blir ett jobb som personlig assistent men dock i samma hus som jag jobbar i nu.. Ville ju helst inte vara assistent längre för det är ett väldigt ensamt jobb men jag får ju ta det nu då.. Vill ju helst inte vara arbetslös längre..

Nu ska jag gå o knoppa. Har nyss kommit hem från jobbet o ska tillbaka dit imorgon bitti igen..

Ha det bäst...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0